Klachtenprocedure

Een klacht: wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of reguliere post aan onze afdeling klantcontact door te geven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

STANDA B.V.
Zilvermeer 11
9735 BA Groningen

E: info@standa.nl
T: 06-49322028

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd in beslag gaan nemen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Indien u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.standa.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

STANDA B.V.